But then the morning comes, and we turn back into pumpkins, right?

Adultii si zapada

pe 13/12/2012

childhood-and-adult-then-and-now-04

Nu prea sunt un guru al blogurilor si nu prea am timp si rabdare sa pigulesc sa arate intr-un mare fel acest blog, dar cand imi aduc aminte de el, mai stau si mai astern cate un gand.

Asadar, in seara de 12.12.2012 se intampla miracolul ce nu s-a intamplat de un an. M-a lovit inspiratia…nu foarte tare, ca doar nu am vrea sa patesc ceva chiar acum inainte de Craciun.

Se facea ca pe 11 decembrie, anul curent, evident, a inceput sa ninga. Ne-au amenintat alde Busu’, mare meteorolog, ca vine codu’, vine codu’  in Bucuresti. Dom’le,   eu l-am asteptat pe Codu’ asta dar cred ca ne-am ratat. Ma rog, vorba americanului „there’s always next time”.

Cert e ca toata ziulica la birou am stat cu un ochi la calculator si cu unul la geam sa vedem marea ninsoare (nu va imaginati ca eram singura). Iata ca la sfarsitul programului (stia ea ninsoarea asta ce stia) au ajuns si primii fulgi – probabil veniti cu trenul de la Suceava, ca altfel nu imi explic asemenea intarziere.

Si s-a dezlantuit iadul: poze pe facebook, stiri cu „iadul alb”, panica, teroare, sfaristul lumii si nu altceva. In Bucuresti, sa nu uitam acest aspect.

Eu, spartana de fel, am iesit sa infrunt acest monstru alb, sa ma calesc in lupta de a ajunge acasa si…ca sa vezi, am ajuns, teafara si nevatamata.

Lasand gluma la o parte, eu chiar ma bucur de zapada. Desigur, nu pot sa spun ca sunt mare fan al baltoacelor de a doua zi, dar pentru mine zapada este acea miiiica portita catre un taram magic: copilaria.  Stateam cu nasul lipit de geam, ma uitam cum ninge iar daca ningea noaptea, ma trezeam din ora in ora sa vad cat strat de zapda s-a mai depus si imi faceam calcule cat o sa ma traga ai mei cu sania a doua zi.

Cum sa nu fii cu zambetul pe buze  cand chiar si pentru o secunda evadezi din lumea plina de griji a adultilor”  in lumea unde iti erau de ajuns  o sanie si cativa fulgi de nea pentru a fi fericit?

Lasă un răspuns

